"Als je het financieel goed hebt... dan moet je delen", aldus Dionne Van Twist - Schulf, oprichter en eigenaar van Friends of the Brands.
Friends of the Brands matcht merken aan invloedrijke personen en influencers. Met haar bedrijf draagt Dionne Dress for Success Amsterdam een warm hart toe en ondersteunt ze ons al jaren op verschillende manieren.
Onlangs werd Dionne geïnterviewd door #VrouwGlossy van Mediahuis Nederland/ TMG (Telegraaf Media Groep). Wat Dionne, naast haar creativiteit en geboren ondernemerschap kenmerkt, is haar behoefte om haar financiële rijkdom te delen. In één adem noemt ze daarbij het sociale belang van organisaties als Dress for Success Amsterdam en de #voedselbank.
Het is dankzij dit soort inspanningen van onder andere donateurs, sympathisanten, ambassadeurs, collega's en klanten dat de missie en het belang van #DressforSuccess onder de aandacht wordt gebracht van een groter publiek. Hierdoor weten meer en meer klanten en donateurs ons te vinden.
Lees hieronder (klik op de afbeelding) het hele interview met een bevlogen en succesvolle vrouw die Dress for Success Amsterdam nooit vergeet.